Firma Nikon świętuje 10 lecie marki COOLPIX odświeżając jej wizerunek
  • 0
  • 1
20.02.2007

Firma Nikon świętuje 10 lecie marki COOLPIX odświeżając jej wizerunek

Warszawa, 20 lutego 2007 r. – Firma Nikon, z okazji dziesiątych urodzin serii kompaktowych aparatów COOLPIX, odświeża jej wizerunek. Logo COOLPIX zostało zmodernizowane aby wyrazić fundamentalne wartości stanowiące podstawę marki w połączeniu ze stylem, fantastycznym działaniem, nowatorską technologią i łatwością użytkowania. Nowe logo ma łagodniejsze krzywizny i bardziej elegancki kształt. Smukłe linie i liternictwo przypominają dłuto rzeźbiarza, nawiązując do mistrzostwa i jakości produktów Nikon.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54719 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

20 lutego 2007