Firma doradcza Cushman & Wakefield rozpoczęła globalną kampanię „Life Is What We Make It”
  • 1
  • 1
17.11.2022

Firma doradcza Cushman & Wakefield rozpoczęła globalną kampanię „Life Is What We Make It”

Kampania „Life Is What We Make It” prezentuje wpływ współpracy Cushman & Wakefield z klientami w sześćdziesięciu krajach na ludzi i planetę.

Cushman & Wakefield zatrudnia 50 tys. pracowników na całym świecie. Koncentruje się na zarządzaniu nieruchomościami o łącznej powierzchni prawie pół miliarda metrów kwadratowych. W kampanii mówi o:

  • wykorzystywaniu danych i technologii do zmniejszenia śladu węglowego;
  • promowaniu różnorodności i równego traktowania w sposób umożliwiający pracownikom korzystanie w pełni z życia i pracy zawodowej.

Kampania „Life Is What We Make It” przedstawia wpływ firmy w tych aspektach.

Działania będą prowadzone w mediach społecznościowych na całym świecie do końca 2023 r., z możliwością rozszerzenia ich w przyszłości na prasę i inne media.

  • 1
Firma doradcza Cushman & Wakefield rozpoczęła globalną kampanię „Life Is What We Make It”

Firma doradcza Cushman & Wakefield rozpoczęła globalną kampanię „Life Is What We Make It”

17 listopada 2022

16 listopada 2022