Firma Bültel International (Poland) startuje z kampanią BTL wspierającą sprzedaż detaliczną
  • 0
  • 4
16.04.2010

Firma Bültel International (Poland) startuje z kampanią BTL wspierającą sprzedaż detaliczną

Rozpoczęła się kampania salonów z modą męską Le Mac w centrum handlowym Blue City w Warszawie oraz Camel Active w krakowskiej Bonarce. Do komunikacji ze stałymi klientami i VIP-ami przygotowany został mailing i e-mailing z zaproszeniem do odwiedzenia salonu. Do przesyłek pocztowych dołączana jest skarpetka, do której można dobrać drugą, odwiedzając sklep.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54718 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

16 kwietnia 2010