Firma Bayer dziękuje na outdoorze nauce
  • 0
  • 1
2.02.2022

Firma Bayer dziękuje na outdoorze nauce

Prowadzona dotychczas w mediach społecznościowych inicjatywa firmy Bayer „Thank You, Science”, której celem jest powszechne podziękowanie nauce za wkład w poprawę codziennego życia, rozszerza zasięg. Teraz pojawiła się też na nośnikach outdoorowych.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

51607 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

nie zapomnieć

3 miesiące temu

"Bayer od 160 lat jest związany z nauką" rzeczywiście naukowcy naziści z którymi tak gorliwie współpracowali na rzecz zwycięstwa III Rzeszy mogą być dumni z rozmachu i szybkości rozwoju. Szczególne podziękowania i pozdrowienia dla IG Farben.

2 lutego 2022

  • 2
  • 1
  • 0
  • 0
  • 1
2.02.2022

„Każde teraz ma znaczenie w miłości” – startuje walentynkowa odsłona kampanii T-Mobile

Piosenka napisana dla najbliższej osoby, prosty gest czułości podczas wideorozmowy czy rocznica pozwalająca celebrować lata szczęśliwej relacji... Każde „teraz” ma znaczenie, gdy możemy dzielić tę chwilę z kimś, kogo naprawdę kochamy – podkreśla T-Mobile. Marka ruszyła z walentynkową odsłoną kampanii „Teraz ma znacznie”, promującą ofertę z Internetem bez ograniczeń. Obok spotu wizerunkowego powstał też spot produktowy promujący ofertę na urządzenia marki Oppo.