Firma Al-Ko sponsorem Polskiej Ligi Siatkówki
  • 0
  • 3
27.10.2021

Firma Al-Ko sponsorem Polskiej Ligi Siatkówki

Firma Al-Ko została sponsorem tytularnym Superpucharów Polski kobiet i mężczyzn oraz oficjalnym sponsorem PlusLigi, Tauron Ligi i Tauron 1. Ligi. Umowa została podpisana na 3 lata.

Marka sprzętu ogrodniczego coraz szerzej wspiera polski sport. Po ekstraklasowej Warcie Poznań, szczypiornistkach z AZS Poznań czy prestiżowych golfowych klubach sportowych przyszedł czas na jeden z najpopularniejszych sportów w Polsce – siatkówkę. Rozbudowanie portfolio wspieranych drużyn i klubów sportowych jest częścią szerszej strategii komunikacyjnej firmy.

W ramach zawartej umowy logotyp firmy znajdzie się na bandach okalających boisko w trakcie meczów. Także w reklamach telewizyjnych, radiowych i internetowych emitowanych przy okazji rozgrywanych wydarzeń sportowych.

Zależy nam, aby nasza współpraca z klubami Polskiej Ligi Siatkówki stała się platformą do współpracy między dilerami Al-Ko, naszymi partnerami biznesowymi i klubami sportowymi. Nasza firma od lat wspiera rozwój wielu przedsięwzięć z branży sportowej. Jesteśmy dumni, że do tego grona dołączył Superpuchar Polski oraz PlusLiga, Tauron Liga i Tauron 1. Liga.

Rozwój siatkówki ligowej w Polsce jest bardzo obiecujący, a nasza firma podziela wartości, jakimi się kieruje. Rodzinna atmosfera na trybunach idealnie pasuje do charakteru firmy Al-Ko, która z rodzinnego warsztatu ślusarskiego rozwinęła się w międzynarodową firmę. Takich właśnie międzynarodowych sukcesów życzymy naszym siatkarzom – mówi Maciej Konieczny, dyrektor handlowy Al-Ko Kober.

  • 3
Al-Ko sponsorem Polskiej Ligi Siatkówki

Al-Ko sponsorem Polskiej Ligi Siatkówki

27 października 2021

  • 1
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
27.10.2021

CNN i Samsung we wspólnej kampanii pokazują moc technologii

CNN International Commercial połączyło siły z Samsung Electronics w kampanii reklamowej, która ma podkreślać znaczenie technologii w budowaniu lepszej przyszłości i pomaganiu ludziom w różnych wyzwaniach. Kampania obejmuje obrandowaną serię filmów „Better tech for all” oraz wcześniejszą redakcyjną inicjatywę „Tech for good”. Dystrybucja tych treści na różnych platformach stacji ma pozwolić firmie Samsung dotrzeć do odbiorców z całego świata.

26 października 2021