Firma Agata Meble debiutuje kampanią wizerunkową (wideo)
  • 1
  • 1
22.03.2011

Firma Agata Meble debiutuje kampanią wizerunkową (wideo)

Rozpoczęła się pierwsza kampania wizerunkowa cross-media polskiej sieci salonów meblowych, pod hasłem „Agata Meble. I jesteś w domu!”. Działania prowadzone są w telewizji, Internecie, radiu, prasie oraz w przestrzeni OOH. Za realizację przedsięwzięcia odpowiada dom mediowy Infinity Media i agencja SpinHouse.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54817 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Jacek

13 lat temu

tragedia

Idealny przykład na to jak beznadziejna i nieprzemyślana nazwa (pewnie po córce prezesa) przeszkadza w rozwoju marki. Ocieplanie i odmładzanie wizerunku powinno zacząć się od brandingu, a nie od produkcji kiczowatych spotów ze scenariuszem rodem z klanu. Typowa polska kampania...

Rozwiń komentarze

22 marca 2011