Telefon Barbie do cyfrowego detoksu - Marketing przy Kawie
Fiński producent smartfonów wprowadził na rynek telefon Barbie – bez dostępu do internetu
  • 1
  • 3
2.09.2024

Fiński producent smartfonów wprowadził na rynek telefon Barbie – bez dostępu do internetu

Firma Human Mobile Devices, licencjobiorca Nokii, wprowadziła na rynek telefon marki Barbie. Urządzenie nie ma zastępować smartfona, lecz zapewnić cyfrowy detoks. Tym samym użytkownik ma zyskiwać czas dla rodziny i przyjaciół, choć bez całkowitego zrywania komunikacji.

Telefon Barbie powstał we współpracy z firmą Mattel. Na razie jest dostępny w sprzedaży w Wielkiej Brytanii, w cenie 99 funtów (500 zł).

– W naszym szybko zmieniającym się cyfrowym świecie często można odnieść wrażenie, że internetowy szum nigdy się nie kończy. Ten telefon zachęca do porzucenia typowego smartfona, gdy chcesz mniej przeglądać sieć, a więcej się bawić. Wszystko to z pomocą prawdziwej ikony kultury, Barbie – powiedział Lars Silberbauer, dyrektor marketingu w HMD.

Produkt wykorzystuje sukces filmu „Barbie”, z Margot Robbie i Ryanem Goslingiem w rolach głównych. Film zarobił 1,4 mld dol., co czyni go najbardziej dochodowym filmem 2023 r.

W 2016 r. HMD kupił prawa do sprzedaży telefonów marki Nokia od Microsoftu. Na początku tego roku firma zmieniła nazwę na Human Mobile Devices. Nokia zarabia na opłatach licencyjnych od sprzedaży urządzeń ze swoją marką przez HMD.

  • 3
telefon Barbie

HMD wprowadził na rynek telefon Barbie

telefon Barbie
telefon Barbie

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

1 września 2024

30 sierpnia 2024