Fińska agencja reklamowa stworzyła perfumy z potu swoich pracowników
  • 1
  • 1
29.08.2019

Fińska agencja reklamowa stworzyła perfumy z potu swoich pracowników

Agencja reklamowa Mirum Helsinki przygotowała limitowaną edycję perfum. Jak twierdzi, składają się one z potu jej pracowników połączonego z nieokreślonymi „skandynawskimi składnikami”. Zapach Creative Essence jest częścią kampanii rekrutacyjnej firmy.

Jak przekonuje Lili Ermezei, chief experience officer agencji, perfumy Creative Essence oddają pasję pracowników Mirum Helsinki.

To podekscytowanie, gęsia skórka. Momenty, w których serce przyspiesza w trakcie procesu twórczego, który wymaga poświęcenia i pracy zespołowej. Nasze wartości zawsze obejmowały odwagę i kreatywność poprzez angażowanie wszechstronnych talentów w tworzenie czegoś nowego – tłumaczy.

Agencja będzie wysyłać butelkę perfum do wybranych osób, które złożą CV. Otrzymanie przesyłki będzie jednoznaczne z zaproszeniem na rozmowę rekrutacyjną.

Źródło: www.musebycl.io

  • 1

Agencja reklamowa z własnymi perfumami. Pomysł Mirum Helsinki

S.

2 miesiące temu

CV wysłane.

29 sierpnia 2019