Finezyjny finał akcji DATA SOLUTIONS dla Primy
  • 0
  • 1
9.01.2008

Finezyjny finał akcji DATA SOLUTIONS dla Primy

O około 70% wzrosła sprzedaż kawy Prima Finezja podczas trwania programu motywacyjnego pod hasłem „Rozmowy z Finezją” w sklepach objętych akcją. W projekcie firmy Prima – Sara Lee Coffee & Tea zakończonym w grudniu 2007 roku udział wzięło około 1 500 punktów sprzedaży. Za przygotowanie strategiczne, kreację oraz obsługę Programu odpowiadała agencja marketingu relacji DATA SOLUTIONS.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54841 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

9 stycznia 2008

  • 5
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
9.01.2008

Pierwsze filmy zwiastujące kampanię promocyjną „Paprocki&Brzozowski for Reserved” do zobaczenia już w Internecie

Reserved bardzo nietypowo zaczęło promocję kolekcji „Paprocki&Brzozowski for Reserved”. Zanim ruszy komercyjna kampania, w wielu serwisach społecznościowych pojawiły się filmy - zwiastuny nowej kolekcji. Część z nich to reportaże pokazujące, jak powstawał projekt, jak wyglądały przygotowania i jak wyglądają pierwsze wyprodukowane modele ubrań.