Filmy autorstwa Krzysztofa Gonciarza w kampanii Acuvue
  • 2
  • 1
27.02.2020

Filmy autorstwa Krzysztofa Gonciarza w kampanii Acuvue

Krzysztof Gonciarz współpracuje z należącą do koncernu Johnson & Johnson marką soczewek Acuvue. W ramach kampanii youtuber stworzył dwa filmy.

Wideo „Rzeczy, które widzę” mówi o unikalnym sposobie patrzenia na otaczającą rzeczywistość. Krzysztof Gonciarz opowiada w nim o tym, jak przez lata zmieniło się jego postrzeganie świata i tego, co uważał za ładne. Przy okazji oprowadza widza po Japonii. Film został stworzony w technologii 6K.

Drugi materiał prezentuje kulisy powstawania „Rzeczy, które widzę”. Youtuber wyjaśnia, jak powstał koncept filmu. Przeprowadza widza przez poszczególne ujęcia, a także przedstawia cechy soczewek Acuvue Oasys with Transitions, które skłoniły go do zdjęcia okularów.

Materiały przygotowane przez Krzysztofa Gonciarza są częścią platformy komunikacyjnej „Wyostrz ciekawość”.

W jej ramach powstały materiały wideo opowiadające historie osób, które na co dzień pracują w wymagającym dobrego widzenia środowisku. Dzięki soczewkom kontaktowym Acuvue Oasys with Transitions lepiej radzą sobie z trudnymi warunkami. W poprzednich realizacjach zobaczyć można było aktorkę Małgorzatę Sochę i oszczepniczkę Marię Andrejczyk.

Autorem platformy „Wyostrz ciekawość” jest Isobar Polska (Dentsu Aegis Network Polska). Agencja od listopada 2019 r. odpowiada za działania strategiczne, kreację i zarządzanie kanałami społecznymi marki, a także za realizację działań contentowych.

  • 1
Acuvue

Krzysztof Gonciarz w kampanii Acuvue

27 lutego 2020