Fiat Bravo na nośniku Braughman Media
  • 0
  • 1
14.08.2008

Fiat Bravo na nośniku Braughman Media

Na zlecenie Domu Mediowego Starcom, w sierpniu b.r. Braughman Media realizuje kampanię OOH dla Fiata Bravo.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54830 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

14 sierpnia 2008

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
14.08.2008

Tatrzański Park Narodowy i Bakalie Studio Brandingowe wspólnie dla programu Natura 2000

Rozpoczęła się kampania społeczna pod hasłem „Niech żyje Natura!“, promująca cele i kreująca wizerunek programu ochrony środowiska Natura 2000. Kampania ma na celu uświadomienie jej odbiorcom, że natura jest wspólnym dobrem a europejski program Natura 2000 ma na celu ochronę populacji roślin i zwierząt oraz regulowanie działań człowieka na obszarach objętych programem.