Female Tribes, czyli kobieta nowej ery – badanie J. Walter Thompson
  • 0
  • 2
11.07.2016

Female Tribes, czyli kobieta nowej ery – badanie J. Walter Thompson

Niezależnie od kultury, w której żyją kobiety, dla 78% z nich nastały najlepsze czasy. „Kobiecość to nasza siła” – czuje 86% uczestniczek badania „Women’s Index”, przeprowadzonego przez J. Walter Thompson. Wzięło w nim udział 4300 kobiet z dziewięciu państw.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

51875 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

 

11 lipca 2016

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
11.07.2016

Czy social media sprzedają? Wyniki badań [aktualizacja]

Zakupy to obecnie dość skomplikowany i przede wszystkim wielokanałowy proces. Na temat roli Internetu oraz mobile w tym procesie opublikowano już wiele raportów, natomiast pytanie, czy social media sprzedają, pozostaje bez odpowiedzi. Izba Gospodarki Elektronicznej w lipcu opublikuje raport „Lubię to czy Kupuję to”, poświęcony analizie wpływu social media na aktywność konsumencką. Wykonawcą badania jest Mobile Institute.