„Feeling empty?” – kampania wizerunkowa marki 4F Fuel
  • 1
  • 4
13.09.2022

„Feeling empty?” – kampania wizerunkowa marki 4F Fuel

„Feeling empty? Add some Fuel” to hasło najnowszej kampanii wizerunkowej suplementów dla sportowców 4F Fuel. Marka motywuje do podjęcia aktywności fizycznej i wsparcia organizmu przed treningiem i po nim. Planowane działania obejmują m.in. emisję spotu wideo, współpracę z największymi klubami fitness w Polsce i uruchomienie własnych profili w mediach społecznościowych.

Polacy chcą żyć lepiej i zdrowiej (15%), być szczuplejsi (11%) i odczuwać mniej stresu*. Tak wskazuje badanie przeprowadzone na zlecenie marki 4F Fuel „Aktywność sportowa i zwyczaje żywieniowe Polaków”. Dla ponad połowy (64%) właściwe i zdrowe odżywianie ma duży wpływ na kondycję fizyczną. Aż 45% badanych potwierdza, że sport pomaga im w redukcji stresu w życiu codziennym. Większość pytanych (55%) regularnie sięga po produkty wspierające regenerację organizmu, takie jak suplementy diety i żywność funkcjonalną.

Główna narracja kampanii oparta jest na spotach wideo, których bohaterami są osoby uprawiające sport. Spoty emitowane są od 12 września w kanałach digital – przede wszystkim na Facebooku, Instagramie, TikToku, YouTube i w sieci Google.

Start kampanii zbiega się w czasie z debiutem marki w mediach społecznościowych. Od września 4F Fuel zyskuje własne kanały komunikacji na Facebooku i Instagramie.

Oprócz działań online kampania obejmuje także aktywacje offline

Przez najbliższy miesiąc branding marki obecny będzie w 30 topowych klubach fitness, m.in. ZdroFit, Just Gym, Fit Fabric, Fitness Academy i Fabryka Formy. W ramach współpracy z siecią Move TV najnowsze spoty wizerunkowe emitowane będą na ekranach interaktywnych w 270 siłowniach w całej Polsce. Dodatkowe aktywacje zaplanowane zostały w salonach własnych marki 4F.

Koncept kreatywny kampanii powstał we współpracy z agencją PZL. Reżyserem spotów jest Igor Ignacy Leśniewski. Za produkcję odpowiada dom produkcyjny Best Regards Prdctn, a za postprodukcję i udźwiękowienie LocoMotive.

*Badanie zrealizowane w sierpniu 2021 r. na zlecenie firmy OTCF SA i 4F Fuel przez ARC Rynek i Opinia na reprezentacyjnej próbie 1010 Polaków w wieku 18–65 lat.

  • 4
„Feeling empty?” – kampania wizerunkowa marki Fuel

„Feeling empty?” – kampania wizerunkowa marki Fuel

„Feeling empty?” – kampania wizerunkowa marki Fuel
„Feeling empty?” – kampania wizerunkowa marki Fuel
„Feeling empty?” – kampania wizerunkowa marki Fuel

13 września 2022

12 września 2022