FastTony uruchamia usługę Messenger Shop – sklep w Messengerze
  • 0
  • 4
1.08.2018 ARTYKUŁ SPONSOROWANY

FastTony uruchamia usługę Messenger Shop – sklep w Messengerze

FastTony wprowadza usługę Messenger Shop, pozwalającą przenieść ofertę e-sklepu do Facebook Messengera. Dzięki niej sklep staje się dostępny z poziomu komunikatora. O nowej usłudze będzie można dowiedzieć się także podczas webinaru 5 sierpnia.

Do integracji wystarczy link do katalogu produktów, na postawie którego pająk (bot skanujący) odwiedzi sklep i zbierze niezbędne dane do zbudowania sklepu w Messengerze. System automatycznie dostosowuje się do CMS sklepu, bez względu na to, czy ma do czynienia z popularnym, czy autorskim rozwiązaniem. Użytkownik ma też wpływ na to, czy zdjęcia jego produktów wyświetlać się będą w formacie prostokątnym, czy w kwadracie.

Rozwiązanie polega na automatycznym odtworzeniu struktury sklepu internetowego w aplikacji. Użytkownik porusza się po sklepie w Messengerze analogicznie jak na stronie internetowej. Wszystkie kroki wybierania produktu i jego konfiguracji są takie same. Internauta styka się ze znanym mu już środowiskiem i może płynnie przechodzić kolejne etapy wyboru produktu. W każdej chwili w ten proces może włączyć się niewirtualny konsultant, dostarczając dodatkowych informacji bądź argumentów.

Bot uruchamiany jest automatycznie lub poprzez użycie słowa kluczowego. Użytkownik wybiera najpierw kategorię główną, a następie przeszukuje podkategorie. Produkty wyświetlane są w kafelkach i można pomiędzy nimi nawigować. W aplikacji dostępne są również opisy produktów oraz ich atrybuty: kolor, rozmiar lub waga – aktualizowane na bieżąco. Na stronę docelową e-sklepu konsument przenosi się dopiero po kliknięciu „Kup teraz”.

  • 2

Dzięki takiemu rozwiązaniu możliwe jest podtrzymanie kontaktu z klientem, nawet jeśli porzuci koszyk. Można to robić zarówno drogą e-mailową (folow up), jak i za pośrednictwem narzędzi do remarketingu za pomocą platform Google bądź Facebook.

Messenger Shop nie jest częścią głównej platformy FastTony. Dostępny jest jako odrębna aplikacja pod adresem shop.fasttony.es, z której można skorzystać bez konieczności używania pozostałych usług FastTony. Może z niej korzystać każdy, nie trzeba nawet mieć własnego sklepu online. Wystarczą aukcje na Allegro, eBay czy Amazonie. W takim przypadku w ostatnim kroku klient przenoszony jest do odpowiedniej aukcji.

Firma FastTony po raz pierwszy zaprezentowała swoje rozwiązanie w maju 2017 r., podczas XII Targów E-handlu. Na początku mogła z niego korzystać tylko wybrana grupa dużych klientów. Dzięki tysiącom godzin pracy i testów udało się stworzyć platformę SaaS, na której każdy może w 1 minutę zbudować sklep w Messengerze. Od teraz platforma jest dostępna dla wszystkich.

5 sierpnia odbędzie się webinar, podczas którego CEO FastTony Daniel Kędzierski zaprezentuje możliwości platformy Messenger Shop. 

Kulson

2 tygodnie temu

To bardzo zły pomysł. Dziecko wie, że messenger to najmniej zabezpieczony komuniktor na świecie a dając dostęp FB do tego co kupujemy to oddawanie kolejnej części swojej prywatności.

Rozwiń komentarze

1 sierpnia 2018

  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
  • 2
1.08.2018

Alianci i operacja Frantic 7 w spocie PFN na rocznicę Powstania Warszawskiego

Polska Fundacja Narodowa z okazji 74. rocznicy Powstania Warszawskiego przygotowała kampanię informacyjno-edukacyjną, która ma przybliżać obcokrajowcom historię powstańczego zrywu. Koncentruje się ona na operacji Frantic 7 przeprowadzonej przez siły powietrzne Armii Amerykańskiej 18 września 1944 r. Działania komunikacyjne skierowane są przede wszystkim do mieszkańców Europy Zachodniej i USA.