„Fashion Barometer 2018” – jak radzi sobie branża mody w performance marketingu?
  • 0
  • 1
25.05.2018

„Fashion Barometer 2018” – jak radzi sobie branża mody w performance marketingu?

Branża mody to jedna z szybciej rozwijających się branż w marketingu internetowym. Konsumenci chętnie wydają pieniądze na ubrania i akcesoria, a sklepów z tego typu produktami stale przybywa. Według analizy sieci afiliacyjnej Awin średnia wartość koszyka w sklepach z tej kategorii to 211 zł.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54814 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

25 maja 2018

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
25.05.2018

XII edycja Superbrands Polska zakończona

33 marki otrzymały tytuły Superbrands 2018 i Superbrands Polska Marka 2018. Nagrodę honorową przyznano Janinie Ochojskiej za budowanie pozytywnego wizerunku Polski w świecie niezauważanym. Olgę Tokarczuk wyróżniono za konsekwencję w łączeniu wysokiej jakości artystycznej z aktualnym przekazem emocjonalnym. Tytuł Culture.pl Superbrand otrzymała też Cyfrowa Biblioteka Narodowa Polona za tworzenie przestrzeni do spotkań z polskim dziedzictwem i kulturą.