„Fanpage Trends” – październik 2014 r.
  • 0
  • 3
7.11.2014

„Fanpage Trends” – październik 2014 r.

O ile sukces Wardęgi na YouTube nie miał żadnego przełożenia na wzrost jego popularności na Twitterze, o tyle na Facebooku zmienił sporo. Prankster zyskał w październiku 134 tys. fanów, a jego profil rósł najszybciej na polskim Facebooku – wynika z raportu „Fanpage Trends” przygotowanego przez Sotrendera.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54844 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

7 listopada 2014

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
7.11.2014

Czy walka o wyborcę toczy się również w Internecie? – analiza GetResponse, Sotrendera i Bluerank (infografika) [aktualizacja]

Cztery partie na 21 wysyłają wyborcom newslettery. Również 4 partie odpowiedziały na pytanie zadane drogą e-mailową. Wszystkie są obecne na Facebooku, 15 z nich komunikuje się za pomocą Twittera, a 17 prowadzi kanał YouTube. Szukając informacji o kandydacie w Google, najszybciej trafimy na reprezentanta PiS, PSL i KNP – wynika z badania GetResponse, Sotrendera oraz Bluerank.

6 listopada 2014