„Fanpage Trends” – luty 2016: Play wyprzedza Serce i Rozum
  • 0
  • 2
15.03.2016

„Fanpage Trends” – luty 2016: Play wyprzedza Serce i Rozum

W lutym na polskim Facebooku opublikowano o 2% mniej postów niż w styczniu, a treści angażowały średnio o 10% mniej użytkowników. Nie znaczy to jednak, że życie w social media w minionym miesiącu zamarło – najpopularniejszy hashtag to #walentynki. Jak wynika z raportu „Fanpage Trends” Sotrendera, profil Play wyprzedził Serce i Rozum.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54719 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

15 marca 2016