Fani Volkswagena w kampanii reklamowej marki
  • 1
  • 1
8.07.2021

Fani Volkswagena w kampanii reklamowej marki

Volkswagen zaangażował fanów marki do kampanii reklamowej. W ramach akcji „Rozgość się – jesteś u siebie!” przygotowano 10 materiałów wideo. Pokazują one usługi Autoryzowanego Serwisu Volkswagena od kuchni oraz oryginalne akcesoria marki widziane oczami konsumentów. Filmy niosą również odpowiedź na najważniejsze dla kierowców pytania dotyczące bezawaryjnej eksploatacji samochodów.

Cele kampanii to:

  • ukazanie roli regularnego serwisowania samochodu dla bezawaryjnej jazdy,
  • praktyczne zapoznanie użytkowników z akcesoriami, które ułatwiają podróże codzienne lub wakacyjne.

Do udziału zostali zaproszeni fani marki Volkswagen. To małżeństwo reportażystów ślubnych – Iwona i Tomasz Szulżyccy wraz z córką Jagienką oraz mistrzyni Polski baristów – Natalia Kwiatkowska. Na planie bohaterowie zyskali merytoryczne wsparcie:

  • wieloletniego mechanika w Autoryzowanym Serwisie Volkswagena – Sebastiana Zająca,
  • trenera produktowego – Maurycego Kośmickiego,
  • instruktora doskonalenia techniki jazdy – Michała Włodarczaka.

W pierwszym etapie projektu powstało 10 filmów zrealizowanych przez fanów. Dwa z nich przedstawiają bohaterów od prywatnej strony i ich codzienne życie z Volkswagenem. Trzy kolejne zabierają widza do Autoryzowanego Serwisu Volkswagena. Wyjaśniają, jak wyglądają usługi serwisowe w praktyce oraz edukują, w jaki sposób przedłużyć żywotność samochodu dzięki trosce i zwracaniu uwagi na niepokojące sygnały. Pozostałych 5 filmów jest związanych z oryginalnymi akcesoriami Volkswagena i wrażeniami fanów z ich użytkowania.

Oddaliśmy głos fanom w dwojaki sposób. Z jednej strony możemy poznać ich autentyczne opinie i recenzje. Z drugiej zostali zaangażowani bezpośrednio w produkcję samego wideo. Iwona i Tomek Szulżyccy stanęli częściowo po drugiej stronie kamery. Praca nad powstawaniem filmów była w dużej mierze improwizowana. Zrezygnowaliśmy z profesjonalnego zespołu filmowego i szczegółowego planowania ujęć czy scenografii. 

To sprawiło, że recenzje produktów i relacje wizyt w Autoryzowanym Serwisie Volkswagena są szczere. Mają naturalny charakter, dzięki czemu stanowią realną wartość dla odbiorców – mówi Tomasz Gęstwicki, head of UX and strategy w agencji Riverwood.

Kampania pod hasłem „Rozgość się – jesteś u siebie!” zostanie uzupełniona o kolejne odcinki przybliżające widzom usługi serwisowe, których wykonanie mogą zlecać w Autoryzowanych Serwisach Volkswagena. Projekt jest realizowany przez zespół obsługi posprzedażnej marki Volkswagen Samochody Osobowe we współpracy z agencją Riverwood.

  • 1
fani Volkswagena w kampanii

Fani Volkswagena w kampanii

8 lipca 2021

  • 0
  • 5
  • 0
  • 0
  • 0
8.07.2021

Adidas chce przełamywać tabu o sporcie w trakcie menstruacji

Według badań naukowców z Uniwersytetu St. Mary co czwarta dziewczyna rezygnuje z uprawiania sportu w okresie dojrzewania. Jednym z powodów jest obawa przed przeciekami w trakcie ćwiczeń podczas okresu. Aby zapewnić komfort i dodać użytkowniczkom pewności siebie w czasie ruchu, Adidas wprowadza na rynek legginsy TechFit Period Proof. Launchowi produktu w Polsce towarzyszy premiera odcinka „Slow Podcast”, który porusza temat miesiączki oraz aktywności fizycznej w jej trakcie.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
8.07.2021

Na świeżym powietrzu i bez tłumów. Pandemia stworzyła nowy model jedzenia na mieście – pokazuje badanie Deloitte

Z ankiety przeprowadzonej w ramach badania „Global State of Consumer Tracker” Deloitte wynika, że sektor gastronomiczny powinien zmierzyć się z nowymi oczekiwaniami klientów, które wyewoluowały w trakcie pandemii. Konsumenci w Polsce i na świecie zapewniają np., że nawet po zakończeniu kryzysu epidemicznego nadal będą unikali tłumów. W stosunku do 2019 r. o ponad jedną trzecią zwiększyła się liczba Polaków, którzy deklarują, że częściej niż przed pandemią będą kupować świeże jedzenie. O 10 proc. zwiększyła się liczba tych, którzy będą zamawiać posiłki na wynos lub z dostawą.