Fan page Wojewódzkiego wcale nie pękał od „nienawiści”. Styczniowy „Fanpage Trends” (wideo)
  • 2
  • 3
7.02.2013

Fan page Wojewódzkiego wcale nie pękał od „nienawiści”. Styczniowy „Fanpage Trends” (wideo)

W połowie stycznia nastąpiła przewidywana zmiana lidera w liczbie fanów na polskim Facebooku. Demotywatory straciły pozycję największego profilu wśród polskich stron na rzecz Serca i Rozumu. Na koniec miesiąca natomiast zniknął fan page Kuby Wojewódzkiego. Sotrender przygotował styczniowy raport „Fanpage Trends” w nowej odsłonie.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54842 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

6 lutego 2013

  • 1
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
6.02.2013

Prawo do zdrowia i odrobiny przyjemności jako argument w spocie odwróconej hipoteki (wideo)

Na początku stycznia wystartowała trzecia kampania telewizyjna Funduszu Hipotecznego Dom. Firma przedłuża czas jej trwania do 22 lutego. Tematem przewodnim 30-sekundowych spotów jest hipoteka odwrócona – usługa polegająca na przeniesieniu prawa do nieruchomości w zamian za dożywotnią rentę hipoteczną, wypłacaną co miesiąc lub w innych odstępach czasowych. Kampania skierowana jest do seniorów.