Family Thinking – odpowiedź marek (nie tylko rodzinnych i dziecięcych) na zmiany w polskich rodzinach
  • 0
  • 2
25.10.2016

Family Thinking – odpowiedź marek (nie tylko rodzinnych i dziecięcych) na zmiany w polskich rodzinach

Od zawsze ośrodkiem władzy w rodzinach byli ojcowie oraz matki. Dzieci w imię szacunku do starszych rodzicieli miały podporządkowywać się ich decyzjom. W ostatnich latach nowa generacja rodziców z pokolenia Millennials zastąpiła dotychczasową hierarchię rodzinną modelem partnerskim. Tu decyzje podejmuje się wspólnie. Czasem to nawet dzieci podejmują je samodzielnie.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54814 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

25 października 2016

24 października 2016