Fałszywy ruch w aplikacjach na Androida na poziomie 26%. Wyniki badania - Marketing przy Kawie
Fałszywy ruch w aplikacjach na Androida na poziomie 26%. Wyniki badania
  • 0
  • 1
20.12.2019

Fałszywy ruch w aplikacjach na Androida na poziomie 26%. Wyniki badania

Ponad 1/4 wyświetleń programatycznych reklam w aplikacjach w III kwartale 2019 r. była fałszywa. Pokazuje to, że nieprawidłowy ruch (IVT) jest kosztownym problemem dla firm reklamujących się w mobile. Według raportu platformy Pixalate wiele aplikacji w sklepie Google Play zagraża też bezpieczeństwu marki, prywatności konsumentów i bezpieczeństwu narodowemu.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55589 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

20 grudnia 2019