Fałszywi obserwujący influencerów w mediach społecznościowych kosztowali marki w tym roku już 1,3 mld dol.
  • 0
  • 0
25.07.2019

Fałszywi obserwujący influencerów w mediach społecznościowych kosztowali marki w tym roku już 1,3 mld dol.

Marki przeznaczają rocznie miliardy dolarów na influencer marketing. Raport firmy Cheq i Uniwersytetu w Baltimore sugeruje, że duża część tych budżetów jest marnowana na fałszywych followersów.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54812 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

25 lipca 2019

  • 0
  • 5
  • 0
  • 0
  • 0
25.07.2019

Wavemaker: 15 mln Polaków ogląda seriale w Sieci. Netflix i HBO otwierają ranking najlepszych producentów

Co drugi Polak (64 proc. internautów) w wieku 16+ ogląda seriale w Sieci – pokazuje „VideoTrack”, cykliczne badanie agencji Wavemaker. Polskim e-widzom w krew wszedł binge-watching. Wciąż najbardziej cenią oni amerykańskie produkcje, choć w rankingu awansowały także seriale polskie. Za najlepszych producentów seriali uważają natomiast Netfliksa i HBO.

  • 1
  • 3
  • 0
  • 0
  • 0
25.07.2019

Bracia z kanału PitPitShowTV rapują o 40-letniej historii marki Koral

Bracia z kanału YouTube PitPitShowTV w ubiegłym roku zwyciężyli w konkursie „Grand błogie chwile”. Ich piosenki tak zachwyciły jury, że oprócz przekazania nagród zaproszono ich do współpracy. Wspólnie z marką Koral nagrali swój pierwszy profesjonalny kawałek w studiu. Piosenka „Zalodowane bity” w hiphopowym stylu podsumowuje 40 lat istnienia marki Koral i przedstawia ją młodszemu odbiorcy.