Facebook zmienia logo
  • 0
  • 4
5.11.2019

Facebook zmienia logo

Facebook na swoim blogu zaprezentował nowe logo. Jak tłumaczy, zmiana ma dać konsumentom pewność, że korzystają z produktów właśnie tej firmy.

Wprowadzona zmiana ma też jeszcze bardziej odróżniać firmę Facebook od aplikacji Facebook, która zachowa własną markę. Aby stworzyć wizualne rozróżnienie między firmą a aplikacją, wykorzystano niestandardową typografię i wielkie litery.

Jak można przeczytać na blogu, ludzie powinni wiedzieć, jaka firma wytwarza produkty, których używają. Główne usługi firmy Zuckerberga obejmują aplikację Facebook, Messengera, Instagrama, WhatsAppa, Oculusa, Workplace, Portal i Calibrę. Te aplikacje i technologie mają wspólną infrastrukturę, a stojące za nimi zespoły często współpracują ze sobą.

Zapowiedzią zmian było dodanie w czerwcu dopisku „from Facebook” do Instagrama i WhatsAppa. W nadchodzących tygodniach nowa marka pojawi się we wszystkich produktach i materiałach marketingowych, w tym na nowej witrynie firmy.

Zmiana ma być sposobem na lepsze przekazanie struktury własności Facebooka osobom i firmom, które korzystają z jego usług.

  • 4
Facebook zmienia logo

Facebook zmienia logo

Facebook zmienia logo
Facebook zmienia logo
Facebook zmienia logo 4

5 listopada 2019