Facebook z kampanią reklamową skierowaną do małych firm
  • 1
  • 1
1.03.2021

Facebook z kampanią reklamową skierowaną do małych firm

Facebook rozpoczął kampanię „Good ideas deserve to be found”, promującą spersonalizowane reklamy na platformie. Kieruje ją do małych firm.

Jak podaje firma, ponad 10 mln reklamodawców korzysta ze spersonalizowanych narzędzi reklamowych Facebooka. Większość z nich to małe i średnie firmy. Spersonalizowane reklamy mają pomagać nawet najmniejszym docierać do nowych klientów w całym kraju. To coś, co kiedyś było dostępne tylko dla dużych marek z ogromnymi budżetami. Właśnie do małych biznesów zwraca się Facebook z kampanią reklamową. Prezentuje się w niej jako najlepsze miejsce do szukania inspiracji ze względu na swoją wszechobecność.

Działania kierowane do małych firm to nie przypadek. Jak podaje portal FastCompany.com, powołując się na Deutsche Bank, małe firmy odpowiadają za prawie 75% rocznych przychodów Facebooka z reklam.

Co więcej, to właśnie one uniemożliwiły bojkot Facebooka, który zeszłego lata podjęły duże marki. Globalne marki, które uczestniczyły w bojkocie, działają na wyobraźnię, ale dla Facebooka są tylko dodatkiem. W 2019 r. budżety stu największych marek zapewniły firmie 4,2 mld dol. z 70 mld dol. przychodów z reklam (dane Pathmatics).

Kampanię „Good ideas deserve to be found” przygotowała agencja  Droga5. Narratorką spotu jest Grace Jones.

  • 1
Facebook z kampanią reklamową skierowaną do małych firm

Facebook z kampanią reklamową skierowaną do małych firm

1 marca 2021