Facebook wprowadza zmiany w pozycjonowaniu filmów w aktualnościach - Marketing przy Kawie
Facebook wprowadza zmiany w pozycjonowaniu filmów w aktualnościach
  • 0
  • 1
27.01.2017

Facebook wprowadza zmiany w pozycjonowaniu filmów w aktualnościach

26 stycznia Facebook zapowiedział zmianę w algorytmie pozycjonowania filmów w aktualnościach. Większą wagę będzie miał teraz procent ukończenia dłuższych klipów niż krótkich materiałów.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55502 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

27 stycznia 2017