Facebook wprowadza zmiany w Business Managerze oraz reklamach mobilnych
  • 0
  • 1
31.07.2019

Facebook wprowadza zmiany w Business Managerze oraz reklamach mobilnych

Facebook zapowiedział zmiany w Business Managerze. Zostanie on przeprojektowany tak, aby ułatwić efektywne prowadzenie działań. Uprości i ujednolici również wygląd postów i reklam publikowanych przez strony na urządzeniach mobilnych.

Business Manager jest dla milionów partnerów reklamowych podstawowym narzędziem do zarządzania kontami i działaniami reklamowymi. W nowej wersji pojawią się m.in.:

  • zakładka ze skrótami, gromadząca najczęściej używane narzędzia,
  • zakładka ułatwiająca pracę z partnerami,
  • narzędzie do łatwego zarządzania uprawnieniami pracowników do korzystania z poszczególnych funkcji i zasobów.

Facebook uprości też i ujednolici wygląd postów i reklam publikowanych przez strony na urządzeniach mobilnych. Dzięki temu będą lepiej dopasowane do nowego wyglądu serwisu, który wprowadzono wiosną.

Zmiany obejmą:

  • zmniejszenie maksymalnej wysokości zdjęć i filmów poprzez zmianę proporcji z 2:3 na 4:5,
  • skrócenie widocznego od razu tekstu z 7 do 3 linii.

Po tej zmianie wygląd postów i reklam w różnych aplikacjach będzie bardziej spójny, co ma przynieść korzyści partnerom reklamowym.

Zmienione zostaną także możliwości targetowania reklam. Facebook usunie szereg nieaktualnych lub bardzo rzadko używanych opcji, np. odnoszących się do starszych piosenek, albumów czy gier.

  • 1

31 lipca 2019

30 lipca 2019