Facebook wprowadza Instagram Reels – konkurencję dla TikToka - Marketing przy Kawie
Facebook wprowadza Instagram Reels – konkurencję dla TikToka
  • 0
  • 3
7.08.2020

Facebook wprowadza Instagram Reels – konkurencję dla TikToka

W pięćdziesięciu krajach świata Facebook wprowadził Instagram Reels. W ten sposób firma Marka Zuckerberga rzuca wyzwanie TikTokowi w zakresie krótkich kreatywnych form wideo.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55502 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

7 sierpnia 2020

6 sierpnia 2020