Facebook Watch – 720 mln użytkowników miesięcznie po niecałym roku
  • 0
  • 1
12.06.2019

Facebook Watch – 720 mln użytkowników miesięcznie po niecałym roku

W sierpniu ubiegłego roku Facebook ogłosił udostępnienie platformy Watch na całym świecie. Po niespełna roku korzysta z niej ponad 720 mln osób miesięcznie.

Platformę Watch każdego dnia odwiedza 140 mln osób. Średnio użytkownicy spędzają na niej 26 minut dziennie.

Na platformie można znaleźć treści twórców oraz dyskutować na ich temat ze znajomymi, innymi fanami, jak i samymi autorami.

  • 1

12 czerwca 2019

  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
12.06.2019

Opinie Polaków o markach – wyniki pierwszego polskiego badania „YouGov BrandIndex”

Do sieci sklepów cieszących się największą popularnością wśród Polaków należą: Biedronka, Lidl, Rossmann, Decathlon, Castorama, Pepco, Ikea oraz CCC. Takie wyniki przyniosła pierwsza polska edycja globalnego badania kondycji i wizerunku marek z różnych sektorów handlu detalicznego – „YouGov BrandIndex”. Badanie realizuje agencja badań rynku Inquiry i YouGov. Odzwierciedla ono nastroje konsumenckie w reakcji na kampanie reklamowe i inne doniesienia w mediach oraz wydarzenia sezonowe. Pokazuje, jak przekładają się one na zakupy, poziom satysfakcji i ogólną opinię o markach.