Facebook uznał, że rozdzielenie postów marek i znajomych w news feedzie to zły pomysł - Marketing przy Kawie
Facebook uznał, że rozdzielenie postów marek i znajomych w news feedzie to zły pomysł
  • 0
  • 0
21.08.2019

Facebook uznał, że rozdzielenie postów marek i znajomych w news feedzie to zły pomysł

W minionych miesiącach Facebook na sześciu rynkach prowadził testy nowego news feeda. Oddzielał tam posty zamieszczane przez znajomych od tych od wydawców i marek. Teraz gigant mediów społecznościowych stwierdził, że to zły pomysł i zakończył testy.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55358 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

21 sierpnia 2019