Facebook usuwa ponad 5 tys. opcji targetowania, by zapobiegać dyskryminacji
  • 0
  • 0
22.08.2018

Facebook usuwa ponad 5 tys. opcji targetowania, by zapobiegać dyskryminacji

Reklamodawcy nie będą mogli dłużej ukrywać na Facebooku swoich reklam przed osobami zainteresowanymi takimi tematami, jak np. Pascha, ewangelicyzm, kultura rdzennych Amerykanów, kultura islamu czy buddyzm. Facebook usuwa ponad 5 tys. opcji targetowania. Jak tłumaczy, mogły być one wykorzystywane do wykluczenia niektórych grup etnicznych czy wyznaniowych.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54719 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

22 sierpnia 2018

21 sierpnia 2018