Facebook tworzy narzędzie, za pośrednictwem którego użytkownik będzie mógł płacić celebrytom za udział w filmie
  • 0
  • 1
18.12.2020

Facebook tworzy narzędzie, za pośrednictwem którego użytkownik będzie mógł płacić celebrytom za udział w filmie

Facebook tworzy nowy produkt wideo, który umożliwi internautom płacenie popularnym twórcom treści lub celebrytom za możliwość interakcji z nimi podczas transmisji na żywo. Narzędzie o nazwie Super inspirowane jest aplikacją Cameo, która pozwala na tworzenie spersonalizowanych pozdrowień od celebryty.

Super pozwoli twórcom, przedsiębiorcom lub celebrytom organizować interaktywne wydarzenia wideo na żywo. Twórcy będą również mogli sprzedawać produkty lub usługi podczas tych transmisji. Widzowie będą mogli dawać napiwki, kupować cyfrowe prezenty lub płacić celebrytom za „pojawienie się” obok nich podczas transmisji na żywo, zadanie pytania lub zrobienie selfie.

Narzędzie jest opracowywane przez zespół Facebooka ds. eksperymentowania z nowymi produktami. Ta pracująca in-house grupa tworzy samodzielne aplikacje i inne produkty. Rozwiązanie nie zostało jeszcze zaprezentowane, ale firma testuje je wewnętrznie.

Koncepcja stojąca za Super może zyskać na znaczeniu. Rośnie bowiem liczba osób publicznych, które chcą łączyć się z fanami cyfrowo podczas pandemii. Cameo – aplikacja, która pozwala ludziom płacić celebrytom za wysłanie znajomym lub członkowi rodziny spersonalizowanej wiadomości wideo, została wyceniona na 300 mln dol. w połowie 2019 r. – podaje Axios.

Nie jest jasne, czy narzędzie zostanie uruchomione jako samodzielna aplikacja, czy też zostanie wbudowane w istniejący produkt Facebooka.

Źródło: www.bloomberg.com

  • 1
Facebook chce, by można było płacić celebrytom za interakcje z nimi w transmisjach na żywo

Facebook chce, by można było płacić celebrytom za interakcje z nimi w transmisjach na żywo

KS

4 tygodnie temu

"Nie jest jasne, czy narzędzie zostanie uruchomione jako samodzielna aplikacja, czy też zostanie wbudowane w istniejący produkt Facebooka."
- Chińczycy kumulują aplikacje tworząc kombajny pod jedną marką (WeChat) a FB oddzielne (np. FB i Messenger).
Może mi ktoś wytłumaczyć dlaczego FB tak dzieli produkty?

18 grudnia 2020