Facebook testuje możliwość posiadania przez użytkownika kilku różnych kont
  • 0
  • 1
22.07.2022

Facebook testuje możliwość posiadania przez użytkownika kilku różnych kont

Facebook testuje możliwość tworzenia przez użytkowników osobnych profili skierowanych do różnych grup odbiorców. Innych dla przyjaciół i znajomych, innych dla kręgu zawodowego, a jeszcze innych związanych z zainteresowaniami.

Uczestnicy testu mogą przełączać się między profilami za pomocą kilku kliknięć. Podstawowy profil musi zawierać prawdziwe imię i nazwisko. Dodatkowe profile mogą być jednak opisywane fikcyjnymi nazwami – podobnie jak konta na Twitterze. Warunek: nie można tu wprowadzać w błąd, podszywając się pod innych ludzi.

Niektóre funkcje Facebooka, takie jak Facebook Dating, będą dostępne tylko dla głównych profili. W statystykach serwisu będzie też liczony tylko główny profil. Nie zmieni się więc liczba użytkowników.

Facebook próbuje wyjść poza status miejsca w sieci, gdzie użytkownicy dzielą się treściami z rodziną i znajomymi. Chce ułatwiać aktywność w innych obszarach, takich jak życie zawodowe czy specyficzne pasje.

źródło: Techcrunch

 

  • 1
Facebook testuje możliwość posiadania przez użytkownika kilku różnych kont

Facebook testuje możliwość posiadania przez użytkownika kilku różnych kont

 

 

 

22 lipca 2022

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
22.07.2022

Pokolenie internetowe a smartfony. Wyniki badania

Osoby w wieku 18–24 lata praktycznie podchodzą do wyboru smartfona. Najczęściej wskazywały, że na kolejny telefon wydałyby 2000 zł. Generacja internetowa to ludzie, którzy najbardziej ze wszystkich badanych grup dbają o bezpieczeństwo telefonu. Blisko 80 proc. tych osób praktycznie nie rozstaje się z nim przez cały dzień lub korzysta z niego kilka godzin dziennie. Prawie 70 proc. badanych z tej grupy nadal nosiłoby telefon w etui pomimo świadomości, że ich urządzenie jest odporne na zarysowania i odciski palców. Takie wyniki przyniosło badanie „Drivery zakupu smartfona – design a użyteczność – czego chcą polscy użytkownicy smartfonów?”, przeprowadzone przez ARC Rynek i Opinia na zlecenie producenta smartfonów i urządzeń IoT Oppo.

  • 2
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
22.07.2022

Zaufanie buduje się, dotrzymując złożonych obietnic. Kampania Pru

Prudential Polska działa obecnie pod marką Pru. W nowej odsłonie kampanii marketingowej firma nawiązała do swoich wieloletnich wartości: dotrzymywania złożonych obietnic. Podkreśla, że każda polisa to obietnica złożona konkretnemu człowiekowi. Pru, tak jak kiedyś Prudential, nadal realizuje zobowiązania wynikające z przedwojennych polis. Wciąż poszukuje spadkobierców swoich przedwojennych klientów.