Facebook przygotowuje reklamodawców na wprowadzenie możliwości wyczyszczenia historii przez użytkowników - Marketing przy Kawie
Facebook przygotowuje reklamodawców na wprowadzenie możliwości wyczyszczenia historii przez użytkowników
  • 0
  • 0
16.05.2019

Facebook przygotowuje reklamodawców na wprowadzenie możliwości wyczyszczenia historii przez użytkowników

14 maja Facebook ogłosił wprowadzenie narzędzia pozwalającego użytkownikom wyczyścić historię ich aktywności. Możliwe stanie się usunięcie informacji gromadzonych przez sam serwis, jak i aplikacje zewnętrzne. Dane te są istotne z punktu widzenia targetowania reklam. Firma przygotowuje reklamodawców na zmiany.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55733 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

16 maja 2019