Facebook pozwolił reklamodawcom targetować reklamy do użytkowników zainteresowanych neonazizmem
  • 0
  • 0
25.02.2019

Facebook pozwolił reklamodawcom targetować reklamy do użytkowników zainteresowanych neonazizmem

Użytkownicy Facebooka zainteresowani Josephem Goebbelsem, Josefem Mengele, markami odzieżowymi i zespołami muzycznymi propagującymi neonazizm. Do setek tysięcy takich odbiorców skierowane były reklamy, które zamierzał umieścić w serwisie dziennik „Los Angeles Times”. Wszystko to w ramach eksperymentu.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54812 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

25 lutego 2019