„Facebook Awards” – nagrody za kampanie prowadzone na Facebooku i Instagramie - Marketing przy Kawie
„Facebook Awards” – nagrody za kampanie prowadzone na Facebooku i Instagramie
  • 0
  • 1
30.01.2015

„Facebook Awards” – nagrody za kampanie prowadzone na Facebooku i Instagramie

Twórcy kreatywnych i innowacyjnych kampanii reklamowych prowadzonych na Facebooku i Instagramie mogą przesyłać zgłoszenia do konkursu „Facebook Awards” (w ubiegłych latach „Facebook Studio Awards”). Jury będzie poszukiwało projektów, które nie tylko przykuły uwagę szerokiego grona odbiorców, ale i miały realny wpływ na wyniki biznesowe.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56050 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

30 stycznia 2015