Exim Tours szuka „testera destynacji”
  • 0
  • 1
20.09.2010

Exim Tours szuka „testera destynacji”

Biuro Podróży Exim Tours Polska uruchomiło projekt Praca Marzeń. Do wygrania półroczny kontrakt na pracę w Exim Tours Polska na stanowisku tester destynacji, z wynagrodzeniem miesięcznym 3000 zł (netto), a także 6 wyjazdów do miejsc polecanych na wakacyjny wypoczynek przez Exim Tours. Rekrutacja trwa do 21 listopada.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54719 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

20 września 2010

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
20.09.2010

Click5 zmienia nazwę

Gong – tak brzmi nowa nazwa, pod którą działać będzie agencja kreatywna znana dotychczas jako click5. Zmiana ma charakter strategiczny: agencja od kilku lat konsekwentnie rozwija się w kierunku dostarczania rozwiązań komunikacyjnych, które nie ograniczają się wyłączne do jednego medium. Dla takich klientów jak Unilever, Aviva czy Maspex Wadowice realizuje kampanie, których bazą są działania interaktywne, ale obejmują swoim zasięgiem również telewizję, radio, prasę, outdoor czy ambient marketing.