„Ewolucja wymaga impulsów” – rusza kampania BPSC - Marketing przy Kawie
„Ewolucja wymaga impulsów” – rusza kampania BPSC
  • 0
  • 1
7.05.2012

„Ewolucja wymaga impulsów” – rusza kampania BPSC

Pod hasłem „Ewolucja wymaga impulsów” rozpoczęła się trzyetapowa kampania firmy BPSC, twórcy systemu do zarządzania przedsiębiorstwem (ERP). Wsparta działaniami PR kampania obejmuje swoim zasięgiem prasę i Internet.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56228 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

7 maja 2012