Ewa Chodakowska na wojnie z fankami?
  • 0
  • 1
21.02.2020

Ewa Chodakowska na wojnie z fankami?

Najwierniejsze fanki Ewy Chodakowskiej miały promować jej działania i produkty w mediach społecznościowych. W zamian mogły liczyć m.in. na serduszka na Instagramie od swojej idolki i spotkanie z nią. Gdy zaczęły ją krytykować, zostały zablokowane – podaje serwis Pudelek.pl.

Fanki, które otrzymały miano ambasadorek, nie mogły zamieszczać w swoich kanałach społecznościowych postów ani zdjęć odnoszących się do konkurencyjnych produktów i usług. Był to jeden z warunków „współpracy”.

Jako jedna z pierwszych zablokowana została członkini „chodagangu”, która opublikowała zdjęcie batonika konkurencyjnej firmy. Jak tłumaczyła, odpowiednik dostępny u Ewy Chodakowskiej zawiera daktyle, na które jest uczulona. Ponadto użytkowniczka miała w opisie na Instagramie link do lokalnej siłowni.

Chodakowska zażądała od internautki usunięcia informacji o ich współpracy ambasadorskiej oraz przeprosin.

W obronie zablokowanej użytkowniczki stanęły inne ambasadorki. Wszystkie one zostały zbanowane przez trenerkę. Ewa Chodakowska miała też wysyłać do nich prywatne wiadomości, w których zarzucała im hejtowanie i „wbijanie noża w serce”.

Na drugim biegunie znalazły się fanki, które przyłączyły się do akcji #muremzachodą i broniły swojej idolki.

Jak zwracają uwagę byłe ambasadorki, dla większości z nich niejasne były zasady współpracy. O określonych regułach miały dowiadywać się w chwili, gdy je złamały.

W efekcie Ewa Chodakowska zamknęła program ambasadorski. Tłumaczy, że fanki zaczęły ze sobą rywalizować i stały się roszczeniowe.

Źródło: www.pudelek.pl

  • 1
Ewa Chodakowska zamknęła program ambasadorski

Ewa Chodakowska zamknęła program ambasadorski

Arian

1 miesiąc temu

Można pani Ewa powinna była selekcję do programu uzupełnić o test na inteligencję?

A

1 miesiąc temu

Ewa chciała zerowym nakładem promować swoje biznesy, kiedy konkurencja na niektórych płaszczyznach okazała się lepsza-zamknęła "współprace".

Kaja

1 miesiąc temu

Nie jest wam wstyd prowadzić, chyba, poważny portal o marketingu i odnosić się do żenującej plotkarskiej publikacji, w której większość skrinów dołączonych do artykuły nie zawiera nazwy użytkowników i ma zamazane zdjęcia profilowe? Niewiele jest tam dowodów na to, że Chodakowska cokolwiek napisała. Co więcej, przekazywanie tylko jednej strony, bez odpowiedzi drugiej jest naprawdę stronnicze i żenujące, pokazuje dziennikarza piszącego ten artykuł jako osobę podążającą za tanią sensacją, byle tylko było głośno i było słychać.. Gdzie rzetelność dziennikarza, gdzie jakaś etyka? To wygląda jak przekuta na portalu ambicja dołączenia do zespołu Pudelka lub wyraz zgorzkniałej, prywatnej wendetty dziennikarza wobec trenerki fitness, której nikt nigdy nie kazał mu obserwować, słuchać lub śledzić w sieci. Naprawdę, żenujące i strasznie niedojrzałe zachowanie z waszej strony.

Necia

1 miesiąc temu

Myślała, że sobie będzie robiła dalej darmowa reklamę...Inni trenerzy, którzy szanują swoje klientki czy ambasadroki dają umowę na takie promowanie. Tym samym ona bogaci się na fankach i ambasadorkach. Strzał w kolano.

Arian

1 miesiąc temu

A co myślały ambasadorki? Że się za darmoszkę wypromują przy Chodakowskiej i staną się sławne jak ona?

Czy z dobrego serca, i bez żadnych własnych ambicji, zgodziły się na współpracę?

21 lutego 2020