Ewa Chodakowska z własną marką batonów i zdrowych przekąsek - Marketing przy Kawie
Ewa Chodakowska z własną marką batonów i zdrowych przekąsek
  • 0
  • 2
27.10.2017

Ewa Chodakowska z własną marką batonów i zdrowych przekąsek

Ewa Chodakowska i jej maż Lefteris Kavoukis zainwestowali w firmę Purella Food. W związku z tym w listopadzie na rynku pojawią się zdrowe przekąski sygnowane nazwiskiem trenerki.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54937 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

27 października 2017

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
27.10.2017

Reklama cyfrowa w pierwszej połowie 2017 r. wzrosła o 8% – IAB Polska/PwC AdEx

W pierwszym półroczu 2017 r. wydatki na reklamę cyfrową wyniosły 1,86 mld zł. To o 133 mln zł więcej niż rok wcześniej w porównywalnym okresie, co przełożyło się na dynamikę wzrostu na poziomie 8%. Kluczowy wpływ na tempo rozwojowe miały: wideo online, działania w social media oraz programmatic. W relacji do obecnej koniunktury zatrzymały się wydatki na tradycyjną reklamę graficzną oraz mobile.

26 października 2017