EventLab zdobywcą nagrody Golden Arrow Ambient
  • 0
  • 1
22.06.2006

EventLab zdobywcą nagrody Golden Arrow Ambient

21 czerwca rozdano nagrody Golden Arrow 2006. Agencja EventLab zdobyła nagrodę w kategorii Golden Arrow Ambient za opracowanie i egzekucję niestandardowej strategii komunikacji dla marki samochodów MINI w roku 2005.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54812 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

21 czerwca 2006

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
21.06.2006

Kolejna klubowa kampania reklamowa RIMMEL z Polonia Indoor Advertising

W czerwcu rozpoczęła się kampania indoorowa nowej szminki RIMMEL Reach Moisture Cream. Kampania jest przeprowadzana w klubach na terenie całej Polski. Celem kampanii jest dotarcie do młodych dziewczyn i poinformowanie ich o wprowadzeniu na rynek nowego kosmetyku. Decyzja o realizacji kampanii w klubach wsparta jest pozycjonowaniem marki, która w swojej komunikacji odnosi się do clubbingu i zabawy. Ambasadorem marki RIMMEL jest top modelka Kate Moss, która znana jest z imprezowania do białego rana. Kampania została zaplanowana przez dom mediowy mediaedge:cia, layout został przygotowany przez agencję Banach Group.