Event Manager – interaktywne aplikacje mobilne do eventów
  • 1
  • 5
29.01.2013 ARTYKUŁ SPONSOROWANY

Event Manager – interaktywne aplikacje mobilne do eventów

Event Manager to najnowszy projekt Infor IT do generowania aplikacji mobilnych, przeznaczony dla działów marketingu oraz organizatorów eventów. Platforma Event Manager to narzędzie, za pomocą którego w prosty sposób można wygenerować aplikacje mobilne (na iPhone’y i urządzenia z systemem Android), służące do interaktywnej komunikacji z uczestnikami dowolnego eventu.
Artykuł promocyjny

W skład platformy wchodzi bogaty zestaw modułów: program wydarzenia, mapy, galerie, baza wykładowców, partnerów i wystawców, moduł ankiet, reklam i wiele innych.

Każda aplikacja może być opatrzona unikalną ikonką, nazwą, zawierać logo organizatora oraz logo eventu. Aplikacje mogą mieć też w pełni indywidualną szatę graficzną.

Dzięki rozwiązaniu opracowanemu przez Infor IT organizator sam może zdecydować, jakie funkcjonalności będzie mieć jego własna aplikacja i które z nich zostaną udostępnione publicznie, a które dopiero po zalogowaniu się uczestnika eventu.

Za pomocą aplikacji mobilnych organizator może na bieżąco komunikować się z uczestnikami eventu, prezentować oferty handlowe, informować o promocjach, konkursach, gromadzić dane marketingowe, zbierać zapisy na kolejne eventy. Zarządzenie aplikacjami odbywa się w prosty sposób – wystarczy do tego dowolna przeglądarka internetowa.

Korzyści z platformy Event Manager

  • nowy interaktywny kanał komunikacji z klientami (komunikacja PUSH,  komunikacja  newsowa, materiały do pobrania, galerie zdjęć)
  • zarządzanie powierzchnią reklamową w aplikacji (sposób na monetyzację aplikacji)
  • możliwość realizacji badań ankietowych, konkursów
  • wygodny kanał dystrybucji kuponów rabatowych, voucherów
  • precyzyjne dotarcie z ofertą do potencjalnych klientów
  • publikacja wielu informacji szczegółowych na temat Twojej firmy
  • łatwy dostęp do aktualizowanych na bieżąco informacji o evencie
  • wygodny dostęp do materiałów w postaci zdjęć, plików i prezentacji
  • możliwość oceniania i komentowania eventu bezpośrednio z telefonu
  • wygodna forma udziału w konkursach czy promocjach
  • intuicyjne filtrowanie i wyszukiwanie interesujących informacji
  • nowe możliwości reklamy produktów i usług
  • nowoczesny kanał komunikacji z potencjalnymi klientami (możliwość załączenia w aplikacji prezentacji, materiałów do pobrania i galerii zdjęć)
  • możliwość dystrybucji kodów promocyjnych, kuponów rabatowych, voucherów

Aplikacja mobilna to nie tylko sposób na uatrakcyjnienie eventu. To przede wszystkim potężne narzędzie marketingowo-sprzedażowe. Z aplikacji mogą korzystać nie tylko osoby, które przyszły na dane wydarzenie.

Mogą z niej skorzystać wszyscy użytkownicy smartfonów z systemem Android oraz iPhone’ów, którzy interesują się tematyką poruszaną na danym evencie. Za pośrednictwem aplikacji mobilnej mogą oni mieć dostęp do wybranych informacji branżowych, prezentacji, materiałów video, galerii itd.

Do 14 lutego platforma Event Manager jest oferowana w promocyjnej cenie 4999 zł netto.

Prezentacja działania przykładowej aplikacji wygenerowanej z platformy Event Manager:

Ekrany z przykładowej aplikacji:

Szczegóły dotyczące platformy Event Manager znajdują się na stronie eventmngr.pl.

Można też kontaktować się bezpośrednio:
Katarzyna Rudek
E-mail: katarzyna.rudek@inforit.pl
Telefon: (22) 531 49 99

Infor IT to działający od 2009 roku software house wchodzący w skład Grupy Infor PL, specjalizujący się w projektowaniu i tworzeniu aplikacji na urządzenia mobilne oraz platformy Smart TV. Więcej o Infor IT na stronie: www.inforit.pl.
Infor IT jest właścicielem marki Apps4Mobile.

Artykuł promocyjny

  • 5

29 stycznia 2013

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
29.01.2013

Jakość, innowacyjność i satysfakcja klienta najważniejsze według raportu „Corporate Values Index”

Po raz trzeci On Board PR Ecco Network publikuje raport „Corporate Values Index”, przygotowany przez międzynarodową sieć firm doradczych Ecco Network. Raport to podsumowanie projektu badawczego prowadzonego w ciągu ostatniego roku w 13 krajach świata, w 4300 największych przedsiębiorstwach z 14 branż. Podczas badania zidentyfikowano łącznie niemal 23 000 wartości istotnych w strategiach firm.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
29.01.2013

Skojarzenia działają w reklamie. Nowe badanie SWPS

Wiele reklam przynosi efekt odwrotny do zamierzonego – wprowadza w błąd odbiorców, którzy zamiast myśleć o reklamowanym produkcie, przypominają sobie informacje z fałszywych źródeł. Wydany budżet reklamowy może okazać się inwestycją w firmę konkurencyjną – wynika z badań przeprowadzonych przez dr Alicję Grochowską i prof. Andrzeja Falkowskiego z Instytutu Psychologii Ekonomicznej SWPS. Wyniki opublikowano w najnowszym „Advances in Consumer Research”.