Eurostudent aktywnie na Targach Pracy
  • 0
  • 1
14.02.2008

Eurostudent aktywnie na Targach Pracy

Aktywny kolportaż specjalnego wydania „Magazynu Akademickiego Eurostudent” – w całości poświęconego tematyce rekrutacyjnej – i rozpoznawalne stoisko firmowe to tylko niektóre formy obecności wydawnictwa Feniks Media Group na Dniach Kariery i wybranych targach pracy w całej Polsce (od końca lutego do początku kwietnia).

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

51860 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

 

14 lutego 2008

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
14.02.2008

Pitny przedmiot pożądania (Brief nr 99, styczeń 2008)

Na krótko przed datą wyznaczającą pięciolecie istnienia naszej redakcji – „Brief”, w swym styczniowym wydaniu, publikuje ciekawy artykuł poświęcony roli kawy w komunikacji marketingowej; napoju wykorzystywanego w tejże (…) na ogromną skalę, który pomaga sprzedawać inne produkty bądź usługi (książki, ubrania, hamburgery, benzynę, usługi bankowe etc.).

Kawa, jak zauważa przy tym w swoim tekście („Czarnym szlakiem”) Konrad Jerin, nie jest tylko napitkiem, ale również sposobem spędzania wolnego czasu i – co ważniejsze – jedną z ikon kultury XXI wieku.

Co z tego wynika? Autor przytacza rezultaty niedawnego badania TNS OBOP: okazuje się, że dla 73 proc. Polaków kawa to napój, który najbardziej kojarzy się z rozmową. A rozmowa to przecież podstawowe narzędzie społeczne, biznesowe i marketingowe – pisze Jerin.

– Kawa od dawna miała u nas szczególne znaczenie. W wielu środowiskach była symbolem prestiżu, a (…) zaproszenie na kawę stanowiło wyraz szacunku dla rozmówcy – komentuje dla „Briefu” prof. Janusz Czapiński, psycholog społeczny.