Eurosport aktywny on-line - ruszyła "Gra zespołowa"
  • 0
  • 1
24.07.2009

Eurosport aktywny on-line – ruszyła „Gra zespołowa”

Na początku lipca ruszyła kampania Eurosport zaplanowana przez internetowy dom mediowy ACR, realizacją projektu zajęła się agencja interaktywna EVO.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54718 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

24 lipca 2009

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
24.07.2009

Film „Program Ochrony Księżniczek” pobił rekord oglądalności na Disney Channel w Polsce

Polska premiera najnowszej produkcji Disney Channel „Program Ochrony Księżniczek" z nastoletnimi gwiazdami, Demi Lovato i Seleną Gomez, przyciągnęła podczas premierowego weekendu rekordową liczbę 711 tysięcy widzów*, w tym 359 tysięcy dzieci**. Tak imponujący wynik stanowi rekord oglądalności wśród polskich premier filmów wyprodukowanych i emitowanych przez Disney Channel. „Program Ochrony Księżniczek” pobił tym samym poprzednie rekordy ustanowione przez „High School Musical", „Camp Rock” i „Dziewczyny Cheetah: Jeden Świat".

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
24.07.2009

Bezpieczeństwo na drogach – jak ograniczyć liczbę wypadków na przykładzie autorskiego projektu Carlsberg Polska

Dbając o bezpieczeństwo i zdrowie swoich pracowników, w 2005 roku Carlsberg Polska rozpoczęła wyjątkowy i unikalny projekt Bezpieczne Auta Carlsberga (BACa). Jego celem jest ograniczenie liczby nieszczęśliwych zdarzeń i kolizji z udziałem samochodów służbowych oraz edukowanie pracowników w zakresie udzielania pierwszej pomocy. W 2009 roku dokonano pierwszego podsumowania, które wyraźnie pokazuje, że bezpieczeństwo na drodze jest w rękach każdego z nas. Projekt doskonale wpisuje się w działania firmy w obszarze społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR).