Europejski Fundusz Leasingowy z nową platformą komunikacyjną
  • 0
  • 3
9.07.2018

Europejski Fundusz Leasingowy z nową platformą komunikacyjną

Europejski Fundusz Leasingowy ma nową platformę komunikacyjną „To się uda!”. Podkreśla w niej zrozumienie dla przedsiębiorców oraz proponuje im swoje partnerstwo i wsparcie.

Nawet najtrudniejsze wyzwania i cele, które stawiają sobie przedsiębiorcy, z ekspertami EFL są możliwe do zrealizowania. To właśnie ma podkreślać przewodnie hasło „To się uda!”.

– Poza komunikacją produktu i korzyści racjonalnych w nowym wizerunku marki istotną rolę odgrywają korzyści emocjonalne. Podkreślamy, że Europejski Fundusz Leasingowy to nie tylko usługi. To przede wszystkim ludzie, którzy pomagają rozwijać biznes. Opieramy się na bezpośrednich relacjach i wierze w siłę sprawczą klientów. Tego na polskim rynku leasingowym w platformach komunikacyjnych nie było – tłumaczy Łukasz Maścianica, dyrektor kreatywny i współwłaściciel wrocławskiej agencji Neon Shake Advertising, która opracowała nową strategię i kreację.

Jak deklaruje Ewa Kadziewicz, dyrektor marketingu w EFL, nie jest to pomysł na kampanię, ale komunikację na dłuższy czas.

Efekty prac można zobaczyć m.in. w materiałach drukowanych i przeznaczonych do Internetu, w tym do mediów społecznościowych, które również obsługuje ta agencja. Zespół pracujący nad koncepcją nowej platformy po stronie agencji tworzyli m.in. dyrektor kreatywny Tomasz Napierała i senior graphic designer Tomasz Kurek. Za bieżące prowadzenie prac odpowiedzialna będzie Magdalena Marcinkowska, senior account manager.

  • 3

9 lipca 2018

6 lipca 2018