Europejska reklama cyfrowa podwoiła wartość w ciągu 5 lat. Analiza IAB Europe
  • 0
  • 1
6.06.2018

Europejska reklama cyfrowa podwoiła wartość w ciągu 5 lat. Analiza IAB Europe

Reklama online zanotowała w 2017 r. wzrost o 13,2% na rynku europejskim. Jej wartość wyniosła 48 mld euro – pokazuje badanie AdEx Benchmark, zrealizowane przez IHS Markit na zlecenie IAB Europe. W Polsce wartość reklamy online wyniosła 3,9 mld zł (938 mln euro), notując wzrost o 9%*.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54842 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

5 czerwca 2018