"Europa – to nasza historia" na billboardach w 11 największych miastach Polski - Marketing przy Kawie
"Europa – to nasza historia" na billboardach w 11 największych miastach Polski
  • 0
  • 1
23.04.2009

„Europa – to nasza historia” na billboardach w 11 największych miastach Polski

Od 1 maja do 5 sierpnia we wrocławskiej Hali Stulecia, na powierzchni 2,5 tys. m2, w 12 różnych sekcjach tematycznych, wrocławianie i goście z całej Polski odbędą podróż po Europie, przemierzając przestrzeń i czas od 1945 do 2007 roku. Wystawa „Europa – to nasza historia” przygotowana przez brukselskie Muzeum Europy z okazji 50-lecia podpisania Traktatów Rzymskich, zostanie oficjalnie otwarta 1 maja 2009 we wrocławskiej Hali Stulecia. 600 billboardów i citylightów promujących wystawę zaprasza do zwiedzania mieszkańców: Warszawy, Krakowa, Łodzi, Gdańska, Katowic, Szczecina, Lublina, Bydgoszczy, Torunia, Częstochowy oraz Wrocławia.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54968 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

23 kwietnia 2009