Euro RSCG Warsaw przygotowała kampanię wizerunkową dla Peugeot - Marketing przy Kawie
Euro RSCG Warsaw przygotowała kampanię wizerunkową dla Peugeot
  • 0
  • 1
28.10.2004

Euro RSCG Warsaw przygotowała kampanię wizerunkową dla Peugeot

Agencja Euro RSCG Warsaw przygotowała kampanię wizerunkową towarzyszącą wprowadzeniu na rynek nowego Peugeot 407 SW. Kampania obejmuje telewizję, kino, Internet oraz prasę ogólnopolską.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55472 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

27 października 2004