Euro RSCG Sensors dla ECCO
  • 0
  • 1
23.02.2007

Euro RSCG Sensors dla ECCO

W warszawskim centrum artystycznym Montownia odbyła się światowa premiera wiosenno-letniej kolekcji skandynawskiej marki ECCO. Za całość działań związanych z przeprowadzeniem imprezy, w tym jej koncept i przygotowanie oraz media relations wokół wydarzenia odpowiedzialna była agencja Euro RSCG Sensors.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54813 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Maciek

17 lat temu

Ech Louie

Miałem przyjemność być na wspomnianym pokazie, i przyznaję że Louie Austen pokazał klasę. Ma w sobie więcej energii niż niejeden młodzian.

23 lutego 2007

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 1
23.02.2007

Czwarty Impactor dla Rowland

Rowland Communications – firma należąca do światowego holdingu Publicis Groupe - została uznana za najbardziej podziwianą agencję Public Relations 2006 roku w konkursie Impactory. Jury składające się z przedstawicieli mediów oraz branży PR przyznało tę prestiżową nagrodę firmie Rowland, za „nieustająco najwyższy poziom profesjonalizmu, skuteczność oraz trwale wysokie standardy”. Rowland Communications już po raz czwarty została nagrodzona w konkursie.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 1
23.02.2007

Kampania Weblocus dla Winiary.pl

W okresie koniec listopada 2006 - początek stycznia 2007 przeprowadzona została promocja serwisu www.winiary.pl w wyszukiwarkach Google, Onet.pl i Wp.pl. Przygotowaniem, optymalizacją i obsługą całej kampanii reklamowej z wykorzystaniem płatnych linków zajął się WEBLOCUS – dział agencji interaktywnej Adv.pl specjalizujący się w reklamie w wyszukiwarkach internetowych. Do promocji w Google wykorzystane zostały boksy reklamowe, w Onet.pl i Wp.pl pojawiły się natomiast linki sponsorowane.