Euro RSCG Marketing House dla Polifarb Cieszyn Wrocław
  • 0
  • 1
4.04.2005

Euro RSCG Marketing House dla Polifarb Cieszyn Wrocław

Ruszyła II edycja programu Polifarb Cieszyn – Wrocław S.A. „Dekoral Rozdaje Karty” przygotowana przez Euro RSCG Marketing House.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54718 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

1 kwietnia 2005

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
1.04.2005

Triumph International – wiosenna kolekcja w wielkim formacie

W pierwszych dniach kwietnia na głównych ulicach największych miast Polski pojawią się tablice wielkoformatowe, promujące wiosenną kolekcję Fashion firmy Triumph International. Na plakatach o wymiarach od 35 do 1134 m2 zostanie zaprezentowany model z kolekcji Fashion – Flower Curves. Kampania będzie trwała 2 miesiące i obejmie nie tylko centralne ulice stolicy, ale także główne ulice Katowic, Krakowa, Poznania, Szczecina, Gdańska, Wrocławia, Łodzi oraz innych większych miast w kraju. Największy billboard zostanie zawieszony już w niedzielę około godziny 10:00 na budynku DOKP, w samym centrum Katowic. Od 1 do 15 kwietnia br. billboardy reklamowe zawisną dodatkowo w różnych miastach na terenie całego kraju.