0 1 20.10.2004Euro RSCG 4D ponownie dla Axel Springer Polskakampanie reklamowe TweetRozpoczęła się kolejna kampania BtB dziennika Fakt przygotowana przez agencję EURO RSCG 4D.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad53932 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 1 0 0 0 19.10.2004FORTE sponsorem programu BCCStudenckie Forum Business Centre Club rozpoczęło realizację programu Akademickie Inkubatory Przedsiębiorczości. Dzięki programowi w większości uczelni w kraju powstaną biura pomagające studentom zakładać własne firmy. Biura Akademickich Inkubatorów Przedsiębiorczości wyposaży w meble firma FORTE.
0 1 0 0 0 19.10.2004Janmedia Interactive w PolsceWe wrześniu na polski i europejski rynek wchodzi Janmedia Interactive. To agencja interaktywna o polskich korzeniach, która do tej pory skupiała się na obsłudze klientów głównie w USA. Firma odnosi tam spore sukcesy, obsługując prestiżowych klientów (między innymi NASA oraz agencje rządowe) i tworząc skuteczne rozwiązania biznesowe.
0 1 0 0 0 19.10.2004Gdzie na narty?Mimo, że jesień niedawno dała o sobie znać, Internetowy portal turystyczny VTrip.pl jest już przygotowany do inauguracji nadchodzącego sezonu narciarsko-snowboardowego. Jeśli ktoś myśli o „Białym szaleństwie” powinien odwiedzić serwis www.zima.vtrip.pl, który jako pierwszy w Internecie rozpoczyna sezon zima 2004/2005.
0 1 0 0 0 19.10.2004Extranetowa Platforma PhilipsPhilips uruchomił extranetową platformę wymiany informacji z partnerami B2B. Jest to idealne narzędzie pozwalające na sprawną komunikację i zarządzanie informacją dotyczącą produktów RTV firmy Philips, które stanowią tzw. „First Choice for Marketing Communication”.